همه‌ چیز درباره‌ی محصولات آرایشی برند کیم کارداشیان

آیا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که کیم کارداشیان، از چه محصولاتی برای آرایش استفاده می‌کند؟ در واقع باید بدانید که این مدل مشهور، از لوازم برند آرایشی خود یعنی KKW Beauty استفاده می‌کند. امروز قصد داریم تا با فاش کردن راز زیبایی و جذابیت این اینفلوئنسر پرطرفدار، به بررسی محصولات آرایشی کیم کارداشیان بپردازیم. با ما در بررسی لوازم آرایشی کیم کارداشیان در مجله زیبایی مو تن رو همراه باشید. کیم کارداشیان کیست؟ قبل از بررسی محصولات آرایشی کیم کارداشیان، بهتر است به معرفی وی پرداخته تا شما عزیزان آشنایی بیش‌تری با این ستاره‌ی پرحاشیه پیدا کنید. کیمبرلی نوئل کارداشیان (کیم کارداشیان) در 21 اکتبر 1980 در آمریکا متولد شده و حالا در 42 سالگی خود به سر می‌برد. این عضو از خانواده‌ی ثروتمند کارداشیان حالا یک اینفلوئنسر، مدل، تاجر و مدیر یک شرکت تولید لوازم آرایشی است و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد. کیم ابتدا توجه رسانه‌ها را به‌خاطر دوستی با پاریس هیلتون کسب کرد و به مرور زمان با رخ دادن اتفاقات مختلف ازجمله پخش شدن یک فیلم مستهجن در سال 2007 به شهرت رسید. کیم کارداشیان حضور قابل‌توجهی در فضای مجازی داشته و هم‌اکنون دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارد. وی در اینستاگرام 307 میلیون و در توییتر 72.2 میلیون نفر فالوور دارد. جالب است بدانید شبکه hulu سریالی از زندگی کیم کارداشیان و سایر اعضای خانواده‌ی کارداشیان تولید کرده که The KARDASHIANS نام دارد. این سریال نمره‌ی 4 از 10 را از سوی وب‌سایت مشهور IMDb کسب کرده و اولین قسمت آن در 14 آپریل 2022 پخش شده است. علاوه بر این سریال، کیم کارداشیان تجربه بازیگری در فیلم‎های Deep in the Valley، Confessions of a Marriage Counselor و … را دارد. همچنین کیم کارداشیان و کانیه وست (رپر مشهور آمریکایی) در سال 2014 ازدواج کرده و 4 فرزند دارند. این زوج در سال 2021 از یکدیگر طلاق گرفتند. در حال حاضر کیم کارداشیان با پیت دیویدسون (کمدین آمریکایی) وارد رابطه شده است. منبع:

همه‌ چیز درباره‌ی محصولات آرایشی برند کیم کارداشیان

آیا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که کیم کارداشیان، از چه محصولاتی برای آرایش استفاده می‌کند؟ در واقع باید بدانید که این مدل مشهور، از لوازم برند آرایشی خود یعنی KKW Beauty استفاده می‌کند. امروز قصد داریم تا با فاش کردن راز زیبایی و جذابیت این اینفلوئنسر پرطرفدار، به بررسی محصولات آرایشی کیم کارداشیان بپردازیم. با ما در بررسی لوازم آرایشی کیم کارداشیان در مجله زیبایی مو تن رو همراه باشید.


کیم کارداشیان کیست؟





قبل از بررسی محصولات آرایشی کیم کارداشیان، بهتر است به معرفی وی پرداخته تا شما عزیزان آشنایی بیش‌تری با این ستاره‌ی پرحاشیه پیدا کنید.





کیمبرلی نوئل کارداشیان (کیم کارداشیان) در 21 اکتبر 1980 در آمریکا متولد شده و حالا در 42 سالگی خود به سر می‌برد. این عضو از خانواده‌ی ثروتمند کارداشیان حالا یک اینفلوئنسر، مدل، تاجر و مدیر یک شرکت تولید لوازم آرایشی است و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد.





کیم ابتدا توجه رسانه‌ها را به‌خاطر دوستی با پاریس هیلتون کسب کرد و به مرور زمان با رخ دادن اتفاقات مختلف ازجمله پخش شدن یک فیلم مستهجن در سال 2007 به شهرت رسید.





کیم کارداشیان حضور قابل‌توجهی در فضای مجازی داشته و هم‌اکنون دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارد. وی در اینستاگرام 307 میلیون و در توییتر 72.2 میلیون نفر فالوور دارد.





جالب است بدانید شبکه hulu سریالی از زندگی کیم کارداشیان و سایر اعضای خانواده‌ی کارداشیان تولید کرده که The KARDASHIANS نام دارد. این سریال نمره‌ی 4 از 10 را از سوی وب‌سایت مشهور IMDb کسب کرده و اولین قسمت آن در 14 آپریل 2022 پخش شده است. علاوه بر این سریال، کیم کارداشیان تجربه بازیگری در فیلم‎های Deep in the Valley، Confessions of a Marriage Counselor و … را دارد.





همچنین کیم کارداشیان و کانیه وست (رپر مشهور آمریکایی) در سال 2014 ازدواج کرده و 4 فرزند دارند. این زوج در سال 2021 از یکدیگر طلاق گرفتند. در حال حاضر کیم کارداشیان با پیت دیویدسون (کمدین آمریکایی) وارد رابطه شده است.





منبع: